Google Search

Tuesday 31 January 2012

Salam Tahun Baru 2012


Selamat Tahun Baru 2012 pihak AJK ucapkan kepada semua warga Taman Mawar Perdana. Walaupun tahun 2012 sudah hampir ke penghujung bulan Januari, namun tidak terlambat kiranya untuk kami mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 untuk semua warga taman dan mohon agar kita semua berada di dalam keadaan sejahtera di dalam lembaran baru ini.


Pihak AJK juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua warga taman yang telah bersama menjayakan aktiviti-aktiviti yang telah dirancang sepanjang tahun 2011. Walaupun mungkin ada beberapa aktiviti taman yang tidak dapat dijayakan pada tahun lepas, kami sebagai pemegang amanah AJK Persatuan Penduduk Taman Mawar Perdana 2012 akan cuba semampu boleh untuk melaksanakan aktiviti-aktiviti yang telah direncanakan sepanjang tahun 2012 ini.


Hasil dari mesyuarat AJK yang pertama pada tahun 2012, beberapa aktiviti telah dirancang untuk kebaikan dan kesejahteraan warga taman. Aktiviti-aktiviti ini akan diumumkan dalam masa yang terdekat. Pihak AJK juga mengalu-alukan sebarang cadangan dan komen dari warga taman sekiranya ada, bagi memantapkan lagi program-program yang akan menyusul. Sebarang cadangan dan komen boleh diusulkan kepada mana-mana AJK dan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian dahulu buat masa ini.




Biro Siaraya & Promosi Dan Penerbitan





1 comment: